Translate

nedjelja, 24. ožujka 2013.

Upoznajmo se

Mi smo brat i sestra. Zovemo se Kristijan i Borna. Mi želimo biti bloggeri. Zajedno surađujemo na našem blogu. Borna će većinom pisati postove i priče. A Kristijan će objavljivat i uređivati postove i priče. 

Sad će se predstaviti Kristijan

Pozdrav ja sam Kristijan. Imaš 16 godina. Idem u srednju školu. Jako volim internet i igrice. I  jako volim  čitati priče. Moj hobi je yoga. Moja funkcije u ovom blogu su:
-objavljivanje postova i priča koje Borna piše
- postavljanje slika
- odabir pjesama
- i neke novosti tipa showbizz

Sad se se predstavlja Borna

Hey. Moje ime je Borna. Ja sam učenica. Jako volim pisati priče i nekad napravim ilustraciju za svoju priču. Najdraža boja mi je plava. Najviše se volim družiti sa svojim prijateljima i surfati internetom. Pa to je to.
Moje funkcije u ovom blogu su:
-pisanje priča
-pravljenje ilustracija


Mi ćemo ovaj blog podjelioti u rubrike. A rubrike su slijedeće.
1. Bornine priče i pjesme
2. Glazba
3. Novosti
4. Sa fejsa
5. Kikijevi komentari
6. Vicevi i šale
7. Bornin odabir
8. Kristijanov odabir
9. Pitanja čitatelja

Uvijek nam možete predložiti što da stavimo na naš blog. Molimo bez glupih komentara, psovki i vrijeđanja. 
Onda to je to sa upoznavanjem. Pozz. :)




Nema komentara:

Objavi komentar